News

More than a quarter of a century has passed since the first issue of Лилит was published in March 1992. Since then Лилит has kept its leading position in Latvia unbeaten. Together with its sister Lilit Latvian, the brand has become the largest glossy title in the market with impressive readership of 200,000 (Cover Max).
19.01.2018
 
Jau vairākus gadus pēc kārtas izdevniecībai izdodas audzēt tās kopējo abonētāju skaitu. Šogad mums ir par 9% vairāk abonētāju salīdzinājumā ar rezultātiem gadu iepriekš.
18.01.2018
 
Lilita turpina sadarbību ar vienu no vadošajām Lielbritānijas izdevniecībām Future Corp. septembrī izdodot žurnāla “Kā tas strādā” pirmo numuru. Lielbritānijā un vairākās citās Eiropas valstīs šis žurnāls ar nosaukumu “How it Works” ir pazīstams jau vairākus gadus un sasniedzis ļoti pieklājīga izmēra auditor...
02.10.2017
 
Līdzīgi kā katram patērētājam, arī katram zīmolam ir sava vēsture. Cik svarīgi mūsdienu dinamiskajā laikmetā ir zināt, kā radušies un attīstījušies tādi nosaukumi kā Nike, Coca-Cola vai Apple? Marketinga eksperti apgalvo, ka patērētāji, kas zina zīmola vēsturi, ir daudzkārt lojālāki pircēji nekā tie, kas saskaras ar zīmolu tikai re...
26.07.2017
 
Noslēgušās Preses Dienas 2017, kurās atskatījāmies uz iepriekšējā gadā paveikto un analizējām nākotnes perspektīvas. Jau par labu tradīciju ir kļuvušas Narvesen pasniegtās balvas labākajiem preses izdevumiem. Šogad nominācijā “Pārdotākais glancētais sieviešu žurnāls” Lilit saņēma apbalvojumu par 1. ...
13.06.2017